Regulamin funkcjonowania serwisu DesignStudioGrafiki.pl
Witaj na mojej stronie!
Nazywam się Dorota Panfil-Paciorek i stworzyłam stronę Design Studio Grafiki, na której poza usługami graficznymi sprzedaję także produkty cyfrowe za pośrednictwem mojego sklepu dostępnego pod adresem https://www.designstudiografiki.pl.
Jest mi bardzo miło, że tu jesteś, zaufałeś/aś mi i jesteś zainteresowana/y zakupami w moim sklepie.
A teraz przejdźmy do formalności.
Na początek moje pełne dane rejestrowe jako sprzedawcy:
FIRMA: Design Studio Grafiki Dorota Panfil-Paciorek
ul. Nałkowskiej 39/3, 58-309 Waałbrzych
NIP: 8862383196
Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zostały zawarte informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, zasadach udostępnienia treści cyfrowych oraz świadczenia usług i rodzajach płatności dostępnych w Serwisie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.
W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail kontakt@designstudiografiki.pl.
Nasz dział obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 15:00.
Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów!
Dzień Roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce,
Sprzedawca – Dorota Panfil-Paciorek działająca pod firmą Design Studio Grafiki z siedzibą przy ulicy Zofii Nałkowskiej 39/3, 59-309 Wałbrzych, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 8862383196 oraz REGON: 891046101, w przypadku wykonywania indywidualnie zleconych usług działająca jako Usługodawca,
Sklep Internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem: designstudiografiki.pl,
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego, w szczególności dokonująca zakupów, podczas wykorzystywania usług elektronicznych świadczonych przez Sprzedawcę działający jako Użytkownik,
Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym i innych czynności z tym związanych w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 kodeks cywilny (t.j. Dz. U.2024.1061.),
Newsletter - udostępniana przez Sprzedawcę usługa polegająca na przesyłaniu informacji handlowej w szczególności dotyczącej oferty produktów i świadczonych usług w formie wiadomości (e-maili) za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
Polityka Prywatności Strony i Sklepu Internetowego – szczegółowe zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych osób pozyskanych za pośrednictwem Strony Internetowej oraz Sklepu Internetowego,
Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024.1061), do którego nie mają zastosowania przepisy art. 7aa ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U.2024.1796);
Przedsiębiorca traktowany jako konsument – Klient zawierający umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, do której mają zastosowanie na mocy art. 7aa ustawy z dnia 30 mama 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U.2024.1796), przepisy dotyczące konsumenta zawarte w rozdziałach niniejszej ustawy 4 (prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość), 5a (umowy zobowiązujące do przeniesienia własności towaru na konsumenta) i 5b (umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej),
Produkt – produkt cyfrowy czyli towar z elementami cyfrowymi oraz usługa cyfrowa dostarczone na nośniku niematerialnym oraz kurs online dostępny na platformie kursowej opisane i oznaczone ceną sprzedaży oraz dostępne na stronie internetowej Sklepu Internetowego na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej między Klientem a Sprzedawcą,
Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego,
RODO- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
Umowa sprzedaży – zawarta w wyniku Zamówienia między Klientem a Sprzedawcą, umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024.1061) oraz stanowiąca umowę zobowiązującą do przeniesienia własności towaru w rozumieniu art. 6 ustawy o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 mama 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U.2024.1796),
Usługi elektroniczne – usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. 2024.1796);
Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. 2024.1513);
Zamówienie – złożenie oświadczenia woli przez Klienta zgodnie z wzorem zamieszczonym na stronie internetowej Sklepu Internetowego w celu zawarcia umowy sprzedaży Produktów na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające co najmniej rodzaj i liczbę Produktów.
a) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich;
b) wprowadzić dane zgodne ze stanem faktycznym;
c) powstrzymywania się od dostarczania w Sklepie Internetowym, w Formularzu Zamówienia, treści o charakterze bezprawnym;
a) wpisanie przez Klienta adresu poczty elektronicznej we wskazanym polu (”Newsletter”) na stronie Sklepu,
b) zatwierdzenie wpisu klawiszem „enter” lup poprzez klikniecie pola „zapisz się” lub o innej równoważnej treści,
c) kliknięcie w link znajdujący się w przesłanej na podany adres e-mail wiadomości Sprzedawcy, oznaczające chęć subskrypcji Newslettera oraz jednoczesne wyrażenie zgody na otrzymywanie w tej formie informacji handlowych zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia oraz używanie w tym celu przez Sprzedawcę telekomunikacyjnych urządzeń końcowych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne,
a) kliknięcie w link znajdujący się na końcu każdej wiadomości e-mail zawierającej Newsletter, zgłoszenie stosowanego żądania za pośrednictwem poczt elektronicznej na adres: kontakt@designstudiografiki.pl,
b) w przypadku korzystania usługi konta – odznaczenia właściwego okienka „checkbox” i kliknięcie pola zapisz lub o innej równoważnej treści.
a) w zakresie zapisu utworu – poprzez zapis techniką cyfrową oraz utrwalenie poprzez cyfrowe przetwarzanie na dedykowanej platformie (Koncie Kursanta) utrzymywanej przez Sprzedawcę,
b) wydruk na własne potrzeby korzystania z materiałów w formacie pdf. i doc. oraz docx., jeśli wynika to ze specyfiki Produktów cyfrowych i Usług cyfrowych,
c) zapis metodą cyfrową, modyfikacje na własne potrzeby w zakresie wskazanym w odpowiednich instrukcjach lub komentarzach, np. na własnym dysku twardym lub w polecanych programach zewnętrznych.
a) udostępnianie i prezentowanie ich osobom trzecim,
b) publikowanie niezależnie od formy publikacji, z wyjątkiem publikacji dozwolonej w instrukcji lub komentarzach,
c) kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek.
a) Produkty cyfrowe,
b) Kursy on-line,
szczegółowo opisane poniżej w § 12 i 13 niniejszego Regulaminu.
a) anulowanie całości zamówienia,
b) anulowanie zamówienia w części, której realizacja nie jest możliwa w terminie,
c) podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w stosunku do części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w przewidzianym terminie, ale jest możliwa w terminie późniejszym.
a) zawierającego tak wyraźne żądanie
b) wskazującego, że uznaje, iż utracił prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży z chwilą jej pełnego wykonania przez Dostawcę Usług.
a) potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
b) pouczenie o prawie odstąpienia od umowy lub informacja o wyrażonej przez Klienta zgodzie na dostarczanie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
(1) otrzymaniu wszystkich koniecznych do realizacji projektu informacji oraz ustalenia wszystkich koniecznych elementów Zamówienie,
(2) akceptacji ostatecznej wersji Zamówienia przez Klienta,
(3) potwierdzeniu otrzymania pouczenia o prawie odstąpienia od umowy lub informacja o wyrażonej przez Klienta zgodzie na dostarczanie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży,
(4) zaksięgowaniu płatności całości lub części wynagrodzenia zgodnie z zasadami opisanymi poniżej w § 16 Regulaminu.
(1) dokonując przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy poprzez system Stripe, Paypal, Przelwy24 lub PAYU
(2) kartą płatniczą Visa lub MasterCard,
(1) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji,
(2) przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Klientowi, o którym ten powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który Sprzedawca zaakceptował,
(3) nadaje się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z Produktu cyfrowego tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,
(4) występuje w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Produktu cyfrowego tego rodzaju i których Klient może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu cyfrowego oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie nie mógł o nim wiedzieć,
b) przed zawarciem Umowy Sprzedaży publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,
c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży,
d) jest dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Klient może rozsądnie oczekiwać;
e) było zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały przed zawarciem Umowy Sprzedaży.
(1) oznaczenie Klienta,
(2) opis wady Produktu,
(3) żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.
(1) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy; umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
(2) umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
(3) umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
(1) anulowania zamówienia w całości, jeżeli Klient dokonał zapłaty z góry – w całości zapłaconej ceny Produktów,
(2) anulowania części zamówienia, jeżeli Klient dokonał zapłaty z góry – w wysokości odpowiadającej zapłaconej cenie Produktów,
(3) odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów - w całości zapłaconej ceny Produktów za zasadach określonych w § 9 niniejszego Regulaminu,
(4) uznania reklamacji i braku możliwości wymiany Produktu, usunięcia wady Produktu - całości zapłaconej ceny Towaru wraz z kosztami przesyłki i kosztami odesłania Towarów Sprzedawcy w najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę,
(5) obniżenia ceny Produktu wskutek uznania reklamacji – kwoty i jaką zapłacona przez Klienta cena Produktu została obniżona.
(1) wszelkie ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym jednocześnie Konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa powyżej w § 1 ust. 9 Regulaminu, rozstrzygane będą przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy;
(2) Wszelkie ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Usługobiorcą Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem ani przedsiębiorcą, o którym mowa w § 1 ust. 9 Regulaminu, rozstrzygane będą przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
(1) wszelkie listy i przesyłki do Sprzedawcy należy kierować na adres: Design Studio Grafiki Dorota Panfil-Paciorek, ul. Z. Nałkowskiej 39/3, 58-309 Wałbrzych,
(2) wszelka korespondencje drogą elektroniczną należy kierować na adres: kontakt@designstudiografiki.pl .
Copyright © 2024 | DesignStudioGrafiki.pl