Regulamin funkcjonowania serwisu DesignStudioGrafiki.pl

Witaj na mojej stronie!


Nazywam się Dorota Panfil-Paciorek i stworzyłam stronę Design Studio Grafiki, na której poza usługami graficznymi sprzedaję także produkty cyfrowe za pośrednictwem mojego sklepu dostępnego pod adresem https://www.designstudiografiki.pl.


Jest mi bardzo miło, że tu jesteś, zaufałeś/aś mi i jesteś zainteresowana/y zakupami w moim sklepie.


A teraz przejdźmy do formalności.

Na początek moje pełne dane rejestrowe jako sprzedawcy:


FIRMA: Design Studio Grafiki Dorota Panfil-Paciorek
ul. Nałkowskiej 39/3, 58-309 Waałbrzych
NIP: 8862383196


Poniżej znajdziesz regulamin, w którym zostały zawarte informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia prowadzącego do zawarcia umowy, szczegółach dotyczących realizacji zawartej umowy, zasadach udostępnienia treści cyfrowych oraz świadczenia usług i rodzajach płatności dostępnych w Serwisie, procedurze odstąpienia od umowy czy postępowaniu reklamacyjnym.


W razie jakichkolwiek uwag, pytań, wątpliwości jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail kontakt@designstudiografiki.pl.

Nasz dział obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 15:00.

Pozdrawiamy i życzymy udanych zakupów!

§ 1 Definicje

Dzień Roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce,

Sprzedawca – Dorota Panfil-Paciorek działająca pod firmą Design Studio Grafiki z siedzibą przy ulicy Zofii Nałkowskiej 39/3, 59-309 Wałbrzych, na podstawie wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 8862383196 oraz REGON: 891046101, w przypadku wykonywania indywidualnie zleconych usług działająca jako Usługodawca,

Sklep Internetowy – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem: designstudiografiki.pl,

Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego, w szczególności dokonująca zakupów, podczas wykorzystywania usług elektronicznych świadczonych przez Sprzedawcę działający jako Użytkownik,

Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym i innych czynności z tym związanych w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, zgodnie z art. 221 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 kodeks cywilny (t.j. Dz. U.2024.1061.),

Newsletter - udostępniana przez Sprzedawcę usługa polegająca na przesyłaniu informacji handlowej w szczególności dotyczącej oferty produktów i świadczonych usług w formie wiadomości (e-maili) za pośrednictwem poczty elektronicznej na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej.

Polityka Prywatności Strony i Sklepu Internetowego – szczegółowe zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych osób pozyskanych za pośrednictwem Strony Internetowej oraz Sklepu Internetowego,

Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 43 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024.1061), do którego nie mają zastosowania przepisy art. 7aa ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j. Dz.U.2024.1796);

Przedsiębiorca traktowany jako konsument – Klient zawierający umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, do której mają zastosowanie na mocy art. 7aa ustawy z dnia 30 mama 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U.2024.1796), przepisy dotyczące konsumenta zawarte w rozdziałach niniejszej ustawy 4 (prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość), 5a (umowy zobowiązujące do przeniesienia własności towaru na konsumenta) i 5b (umowy o dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej),

Produkt – produkt cyfrowy czyli towar z elementami cyfrowymi oraz usługa cyfrowa dostarczone na nośniku niematerialnym oraz kurs online dostępny na platformie kursowej opisane i oznaczone ceną sprzedaży oraz dostępne na stronie internetowej Sklepu Internetowego na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej między Klientem a Sprzedawcą,

Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego,

RODO- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,

Umowa sprzedaży – zawarta w wyniku Zamówienia między Klientem a Sprzedawcą, umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024.1061) oraz stanowiąca umowę zobowiązującą do przeniesienia własności towaru w rozumieniu art. 6 ustawy o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 mama 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U.2024.1796),

Usługi elektroniczne – usługi świadczone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. nr 144, poz. 1204 ze zm.);

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz. U. 2024.1796);

Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. 2024.1513);

Zamówienie – złożenie oświadczenia woli przez Klienta zgodnie z wzorem zamieszczonym na stronie internetowej Sklepu Internetowego w celu zawarcia umowy sprzedaży Produktów na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego określające co najmniej rodzaj i liczbę Produktów.

§ 2 Postanowienia ogólne
  • Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, składania zamówień na Produkty dostępne w Sklepie Internetowym, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży Produktów, uprawnienia Klienta do anulowania zamówienia i odstąpienia od umowy oraz zasady składania
    i rozpatrywania reklamacji.
  • Do korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania asortymentu Sklepu Internetowego oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne jest urządzenie końcowe
    z dostępem do sieci Internet i przeglądarka internetowa typu Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail) oraz włączenie obsługi plików Cookies i Javascript w przeglądarce.
  • Klient zobowiązany jest powstrzymać się od jakichkolwiek działań, które mogłyby wpłynąć na prawidłowe działanie Sklepu Internetowego, w szczególności od jakiejkolwiek ingerencji w zawartość strony internetowej Sklepu Internetowego oraz od dostarczania treści
    o charakterze bezprawnym.
  • Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu Internetowego do celów innych niż jego przeznaczenie, w szczególności rozsyłanie spamu, prowadzenie na stronach internetowych Sklepu Internetowego jakiejkolwiek działalności komercyjnej, reklamowej, promocyjnej itp.
  • Zakazane jest dostarczanie i przekazywanie treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia lub przerwy w funkcjonowaniu lub dostępie do Sklepu Internetowego, spowodowane brakiem dostępu do sieci Internet, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub siłą wyższą.
  • Korzystanie z Usług elektronicznych, może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. Zaleca się stosowanie właściwych środków technicznych, które zminimalizują ich wystąpienie.
  • Klient zobowiązany jest korzystać ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami prawa, postanowieniami Regulaminu oraz ogólnie przyjętymi w sieci Internet zasadami.
  • Integralną część niniejszego Regulaminu stanowi Polityka Prywatności Sklepu Internetowego
  • Akceptacja Regulaminu oznacza również akceptację Polityki Prywatności Sklepu Internetowego.
  • Przed rozpoczęciem z korzystania ze strony internetowej Sklepu Internetowego Klient powinien zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności Sklepu Internetowego.
  • Sprzedawca używa plików cookies
§ 3 Usługi elektroniczne oraz warunki ich świadczenia
  • Sprzedawca umożliwia Klientom korzystanie z następujących bezpłatnych Usług elektronicznych: Formularza Zamówienia, Konta Kursanta, Newslettera oraz Formularza Kontaktowego świadczonych za pomocą platformy Systeme.io., szczegółowo opisanych poniżej w § 3 - 6 niniejszego Regulaminu.
  • Świadczenie Usług elektronicznych przez Sprzedawcę jest bezpłatne.
  • Umowa o świadczenie Usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu Klientowi złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania,
  • Klient działając jako Użytkownik korzystający z oferty Sklepu Internetowego oraz świadczonych na jego stronie usług elektronicznych zobowiązany jest do:

a) korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich;

b) wprowadzić dane zgodne ze stanem faktycznym;

c) powstrzymywania się od dostarczania w Sklepie Internetowym, w Formularzu Zamówienia, treści o charakterze bezprawnym;

  • Klienci mają prawo zgłosić Sprzedawcy wszelkie zauważone treści bezprawne niezgodne
    z prawem lub naruszające prawa za pomocą Formularza Kontaktowego (dalej: „Zgłoś”).
  • Sprzedawca zobowiązany jest zbadać każde Zgłoszenie przesłane mu przez Klienta w ciągu trzydziestu (30) dni od jego otrzymania, w sposób obiektywny z należytą starannością.
  • W przypadku naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług elektronicznych w trybie natychmiastowym.
  • Klient może w każdym czasie zrezygnować z Usług elektronicznych.
§ 4 Formularz Zamówienia
  • Sprzedawca udostępnia interaktywny Formularz Zamówienia umożliwiający dokonanie zakupu Produktów prezentowanych w Sklepie. Usługa udostępnienia Formularza zamówienia świadczona jest przez czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania Formularza zamówienia do Sprzedawcy.
  • Umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Formularza Zamówienia dochodzi do skutku z chwilą jego udostępnienia w celu złożenia Zamówienia. Usługa Formularza Zamówienia ma charakter jednorazowy oraz zostaje zakończona z chwilą złożenia Zamówienia przez Klienta lub z chwilą zaprzestania korzystania z Formularza Zamówienia przed złożeniem Zamówienia w powołany sposób. Usługa formularza zamówienia świadczona jest nieodpłatnie.
  • Wypełnienie Formularza Zamówienia polega na wyborze zamawianych Produktów poprzez dodanie ich do „koszyka”, a następnie podaniu określonych danych i dokonaniu wyboru sposobu dostawy i płatności, zgodnie z kolejnymi instrukcjami wyświetlanymi w Formularzu Zamówienia, oraz zatwierdzeniu Zamówienia poprzez wybór opcji „Zamawiam i płacę” (lub innej potwierdzającej zamówienie z obowiązkiem zapłaty).
  • Oprócz rodzaju i liczby zamawianych Produktów oraz danych o wybranym sposobie dostawy i płatności, konieczne jest również wskazanie w Formularzu Zamówienia następujących danych Klienta: imię i nazwisko, adres dostawy, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu. Możliwe jest również podanie dodatkowych danych na potrzeby faktury, w tym nazwy firmy oraz NIP.
§ 5 Konto Kursanta
  • Każdy Klient zakupujący na platformie kursowej Sklepu Internetowego kursu on-line ma możliwość założenia Konta Kursanta poprzez ustalenie swojego indywidualnego loginu
    i hasła chroniącego dostęp do utworzonego dla niego konta.
  • Klient może w każdym czasie edytować swoje dane w Koncie Kursanta.
  • Klient zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy i do ochrony podanego loginu i hasła.
  • Sprzedawca nie ma technicznych możliwości i nie jest zobowiązany do weryfikowania czy osoba logująca się za pomocą właściwego loginu i hasła do Konta Kursanta jest do tego upoważniona.
  • Klient jest odpowiedzialnym za wszelkie działania związane z posługiwaniem się loginem i hasłem do utworzonego przez siebie Konta Kursanta.
  • Klient w każdym czasie może zlikwidować swoje Konto Kursanta na platformie kursowej.
§ 6 Newsletter
  • Każdy Klient ma możliwość zapisu do Newslettera w celu otrzymywania od Sprzedawcy na podany przez niego adres poczty elektronicznej informacji handlowych i promocyjnych, w szczególności informacji o Produktach, usługach, promocjach, ofertach, akcjach i wydarzeniach Sprzedawcy.
  • Korzystanie z usługi Newsletter wymaga podania przez Klienta adresu poczty elektronicznej, na który będzie on przesyłany.
  • Subskrypcja usługi Newsletter następuje poprzez:

a) wpisanie przez Klienta adresu poczty elektronicznej we wskazanym polu (”Newsletter”) na stronie Sklepu,

b) zatwierdzenie wpisu klawiszem „enter” lup poprzez klikniecie pola „zapisz się” lub o innej równoważnej treści,

c) kliknięcie w link znajdujący się w przesłanej na podany adres e-mail wiadomości Sprzedawcy, oznaczające chęć subskrypcji Newslettera oraz jednoczesne wyrażenie zgody na otrzymywanie w tej formie informacji handlowych zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną zgodnie z ustawą z dnia oraz używanie w tym celu przez Sprzedawcę telekomunikacyjnych urządzeń końcowych zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne,

  • Subskrypcja usługi Newsletter może nastąpić również poprzez zaznaczenie właściwego okienka (checkbox) podczas rejestracji konta lub podczas składania Zamówienia, a następnie kliknięcie w link, o którym mowa w punkcie 3 powyżej. Z chwilą spełnienia powołanych warunków dochodzi do zawarcia umowy o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
  • Usługa Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.
  • Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny, zrezygnować z tej usługi poprzez:

a) kliknięcie w link znajdujący się na końcu każdej wiadomości e-mail zawierającej Newsletter, zgłoszenie stosowanego żądania za pośrednictwem poczt elektronicznej na adres: kontakt@designstudiografiki.pl,

b) w przypadku korzystania usługi konta – odznaczenia właściwego okienka „checkbox” i kliknięcie pola zapisz lub o innej równoważnej treści.

  • Wykonanie przez Klienta którejkolwiek z czynności opisanych w punkach a-b powyżej powoduje rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Newslettera.
§ 7 Formularz Kontaktu
  • Formularz Kontaktu umożliwia kontakt ze Sprzedawcą. Usługa Formularza Kontaktu świadczona jest przez czas oznaczony i ulega rozwiązaniu w chwili przesłania formularza do Sprzedawcy.
§ 8 Reklamacje dotyczące świadczenia usług drogą elektroniczną
  • Reklamacje dotyczące świadczenia Usług elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Internetowego, Klient może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@designstudiografiki.pl lub pisemnie na adres Usługodawcy wskazany w § 1 ust. 1 Regulaminu.
  • W reklamacji należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.
  • Sprzedawca jest zobowiązany udzielić odpowiedzi na żądanie Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
  • W przypadku reklamacji złożonej przez Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 1 ust. 8 Regulaminu - nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej złożenia jest równoznaczne z jej uwzględnieniem.
  • Odpowiedź na reklamację zostanie udzielona zgodnie ze wskazanym przez Klienta w reklamacji kanałem komunikacji.
§ 9 Własność intelektualna
  • Wszystkie prawa do Sklepu internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Sklepu internetowego lub prawa do korzystania z nich, a także prawa do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem, a w innych przypadkach za zgodą Sprzedawcy.
  • Wszystkie Produkty cyfrowe, w szczególności usługi cyfrowe oraz kursy on-line oferowane przez Sprzedawcę, w szczególności dostępne w Sklepie Internetowym teksty, logo, zdjęcia, nazwy firm, znaki towarowe, szata graficzna mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz.U.2025.24) oraz ustawy z dnia 30 czerwca 2000 roku o własności przemysłowej (t.j. dz. U. 2023.1170) - podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy lub osób trzecich będących ich właścicielami/autorami, ponieważ zostały udostępnione jedynie na użytek Sklepu, co Klient akceptuje poprzez akceptację Regulaminu.
  • Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść Sklepu Internetowego stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy jest zabronione pod rygorem odpowiedzialności cywilnej oraz karnej.
  • Kopiowanie, zmienianie, udostępnianie oraz przedrukowywanie treści, o których mowa powyżej w ust. 1 i 2 niniejszego paragrafu wymaga zawarcia ze Sprzedawcą odpowiedniej umowy licencji.
  • Klient wyraża zgodę na umieszczenie jego logotypu w wykazie Klientów Sprzedawcy, udzielając mu tym samym licencji niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie na korzystanie do celów prowadzonej przez Sprzedawcę działalności na następujących polach eksploatacji: utrwalanie w zakresie zapisu metodą cyfrową w pamięci komputera i w sieci Internet, zwielokrotnianie dowolną techniką, rozpowszechnianie w Sklepie, na stronach Sprzedawcy i w mediach społecznościowych, publiczne wyświetlanie tak, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym m.in. w Internecie.
  • Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z Produktów cyfrowych. Klient w ramach Umowy upoważniony jest do korzystania z nich jedynie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:

a) w zakresie zapisu utworu – poprzez zapis techniką cyfrową oraz utrwalenie poprzez cyfrowe przetwarzanie na dedykowanej platformie (Koncie Kursanta) utrzymywanej przez Sprzedawcę,

b) wydruk na własne potrzeby korzystania z materiałów w formacie pdf. i doc. oraz docx., jeśli wynika to ze specyfiki Produktów cyfrowych i Usług cyfrowych,

c) zapis metodą cyfrową, modyfikacje na własne potrzeby w zakresie wskazanym w odpowiednich instrukcjach lub komentarzach, np. na własnym dysku twardym lub w polecanych programach zewnętrznych.

  • Licencja, o której mowa powyżej w ust. 6 niniejszego paragrafu jest ważna przez czas trwania dostępu Klienta do Produktów cyfrowych. Okres dostępu, a tym samym czas trwania licencji wskazywany jest w opisie Produktów cyfrowych, a jeśli nie napisano inaczej zostaje udzielona na 365 dni od dnia Zamówienia. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera się w zapłacie ceny za Produkt cyfrowy dokonywanej przez Klienta.
  • Zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości Produktu cyfrowego, jak i ich części, bez wyraźnej zgody Sprzedawcy:

a) udostępnianie i prezentowanie ich osobom trzecim,

b) publikowanie niezależnie od formy publikacji, z wyjątkiem publikacji dozwolonej w instrukcji lub komentarzach,

c) kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek.

  • Klient zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby Produkty cyfrowe (np. materiały edukacyjne dostępne na platformie kursowej) nie zostały ujawnione osobom trzecim.
  • Sprzedawca jest uprawniony do okresowej aktualizacji Produktów cyfrowych (np. szkoleń, kursów, materiałów pdf) zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
§ 10 Recenzje produktów
  • W ramach Sklepu Internetowego Usługodawca nie zezwala na publikację recenzji Produktów
§ 11 Informacje o Produktach
  • Informacje o Produktach dostępnych w Sklepie Internetowym stanowią zaproszenie do zawarcia umowy zgodnie z treścią art. 71 kodeksu cywilnego.
  • W Sklepie Internetowym oferowane są następujące rodzaje produktów:

a) Produkty cyfrowe,

b) Kursy on-line,

szczegółowo opisane poniżej w § 12 i 13 niniejszego Regulaminu.

  • Produkty są wolne od wad fizycznych i prawnych. Informacje dotyczące funkcjonalności lub istotnej kompatybilności i interoperacyjności Produktów, które są towarami z elementami cyfrowymi, treścią cyfrową lub usługami cyfrowymi, znajdują się w ofercie odpowiedniego Produktu w Sklepie Internetowym.
  • Ceny Produktów wskazanych na stronach internetowych Sklepu Internetowego, wskazane są w złotych polskich i nie zawierają kosztów dostawy.
  • Przed zakończeniem procesu składania zmówienia na stronie internetowej Sklepu Internetowego podawany jest całkowity koszt jego realizacji to jest: cena Produktów.
  • Sprzedawca ma prawo do dokonywania na bieżąco zmian w zakresie asortymentu Produktów dostępnych w Sklepie Internetowym.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych i wyprzedaży.
  • Dokonane przez Sprzedawcę zmiany opisane w ust 8 i 9 niniejszego paragrafu, nie mają wpływu na zamówienia złożone przez Klienta przed datą wejścia w życie takiej zmiany.
§ 12 Produkty cyfrowe
  • Produkty cyfrowe, to w szczególności towary z elementami cyfrowymi, treścią cyfrową lub usługami cyfrowymi, w szczególności szablony, grafiki, loga, e-booki, projekty realizowane na indywidulane życzenie Klienta.
  • Realizacja zamówienia następuje niezwłocznie po dokonania płatności nie później niż w ciągu 24 godzin od dokonania płatności, poprzez przesłanie przez Sprzedającego na adres e-mail podany przez Klienta w Formularzu Zamówienia wiadomości zawierającej instrukcję pobrania lub uzyskania dostępu do zakupionego produktu cyfrowego.
  • Z chwilą wysłania e-maila do Klienta Produkty cyfrowe uważa się za dostarczone w całości Klientowi.
  • Do prawidłowego korzystania z Produktów cyfrowych wystarczające jest posiadanie przez Klienta standardowego systemu operacyjnego oraz oprogramowania wskazanego na stronie Produktu.
  • W ramach realizacji zamówienia Sprzedawca dostarcza Klientowi jedynie Produkt cyfrowy i nie świadczy na jego rzecz jakiejkolwiek pomocy przy korzystaniu z produktu cyfrowego.
  • Klient i Sprzedawca mogą w ramach odrębnego porozumienia oraz na warunkach indywidualnie ustalonych ze Sprzedawcą ustalić zasady pomocy przy korzystaniu z produktu cyfrowego.
§ 13 Kursy on-line
  • Kurs on-line jest realizowany poprzez przesłanie na adres e-mail Klienta podany w Formularzu Zamówienia informacji zawierającej instrukcje dostępu do zawartości kursu.
  • Realizacja zamówienia nastąpi niezwłocznie po dokonaniu płatności przez Klienta, nie później niż w ciągu 24 godzin od dokonania płatności.
  • Dostęp do Kursu on-line odbywa się za pośrednictwem Konta Kursanta.
  • Kurs on-line uważa się za dostarczony w całości za dostarczony Klientowi z chwilą zalogowania się do Konta Kursanta w ramach platformy kursowej.
§ 14 Składanie i realizacja zamówienia
  • Klient może składać zamówienia na Produkty dostępne w asortymencie Sklepu Internetowego przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę.
  • Klient może dokonywać zakupu Produktów w Sklepie Internetowym wypełniając Formularz Zamówienia bez potrzeby wcześniejszej rejestracji,
  • W trakcie składania zamówienia Klientowi udostępniania jest aktualna treść Regulaminu, z którym Klient powinien się zapoznać, a warunkiem złożenia zamówienia jest akceptacja treści Regulaminu.
  • Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Produktów objętych zamówieniem.
  • Zamówienia będą realizowane natychmiast po przyjęcia zamówienia do realizacji, nie później niż w ciągu 24 godzin,
  • W przypadku gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa w terminie, Sprzedawca zaproponuje Klientowi:

a) anulowanie całości zamówienia,

b) anulowanie zamówienia w części, której realizacja nie jest możliwa w terminie,

c) podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w stosunku do części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w przewidzianym terminie, ale jest możliwa w terminie późniejszym.

  • W przypadku wyboru przez Klienta opcji podziału zamówienia na części, wysłanie składających się na zamówienie Produktów zostanie dokonane w 2 (dwóch) lub większej ilości przesyłek (wiadomości e-mail).
  • Do czasu otrzymania decyzji Klienta Sprzedawca wstrzyma się z realizacją zamówienia.
  • W przypadku nieprzekazania przez Klienta decyzji w sprawie wyboru opcji realizacji zamówienia w terminie 7 (siedmiu) dni od otrzymania od Sprzedawcy informacji o niedostępności wszystkich Produktów objętych zamówieniem, zamówienie uważa się za anulowane w całości.
  • Zamówienie zostaje złożone, gdy Klient wybierze płatność z góry dokonując płatności w formie przelewu na rachunek Bankowy Sprzedawcy lub kartą płatniczą Visa lub Master Card – z chwilą zaksięgowania całej kwoty ceny sprzedaży wszystkich objętych zamówieniem Produktów na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  • Do czasu otrzymania przez Klienta informacji e-mail z potwierdzeniem przez Sprzedawcę złożenia zamówienia, Klient może za pomocą wiadomości e-mail anulować zamówienie w całości lub w części.
  • Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą złożenia przez Klienta Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Zamów i zapłać” lub innego o podobnym znaczeniu, chyba że w opisie Produktu w Sklepie Internetowym wskazano inaczej. Jeżeli na wyraźne żądanie Klienta, wykonanie usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Usługodawca będzie żądał od Klienta następującego oświadczenia:

a) zawierającego tak wyraźne żądanie

b) wskazującego, że uznaje, iż utracił prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży z chwilą jej pełnego wykonania przez Dostawcę Usług.

  • Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, wysyłając wiadomość e-mail na adres podany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
  • Potwierdzenie otrzymania Zamówienia powinno zawierać:

a) potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,

b) pouczenie o prawie odstąpienia od umowy lub informacja o wyrażonej przez Klienta zgodzie na dostarczanie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.

  • Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana stosownym potwierdzeniem zakupu, które zostanie dołączone do Produktu i/lub przesłane pocztą elektroniczną na adres e-mail Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
  • Sprzedawca zobowiązany jest do wydania Produktu Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy Sprzedaży, i zaksięgowaniu lub potwierdzeniu zapłaty ceny za Produkt przez Klienta.
§ 15 Szczególne zasady realizowania projektów na indywidualne życzenie Klienta
  • Sprzedawca przystąpi do realizacji projektu na indywidualne życzenie Klienta i rozpocznie świadczenie usługi po:

(1) otrzymaniu wszystkich koniecznych do realizacji projektu informacji oraz ustalenia wszystkich koniecznych elementów Zamówienie,

(2) akceptacji ostatecznej wersji Zamówienia przez Klienta,

(3) potwierdzeniu otrzymania pouczenia o prawie odstąpienia od umowy lub informacja o wyrażonej przez Klienta zgodzie na dostarczanie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży,

(4) zaksięgowaniu płatności całości lub części wynagrodzenia zgodnie z zasadami opisanymi poniżej w § 16 Regulaminu.

  • Rezygnacja z usługi realizacji projektu jest możliwa do czasu otrzymania przez Klienta informacji e-mail z potwierdzeniem przez Sprzedawcę rozpoczęcia realizacji wysłanej na adres e-mail podany przez Klienta w Formularzu Zamówienia, Klient może za pomocą wiadomości e-mail anulować zamówienie w całości lub w części.
  • Sprzedawca przesyła Klientowi ukończony projekt jako załącznik do wiadomości elektronicznej.
  • W przypadku, gdy Klient wnosi uwagi, do ukończonego projektu - jako całości lub któregoś z elementów składowych, ich uwzględnienie i sporządzenie nowego projektu lub któregoś z jego elementów następuje za odrębnym wynagrodzeniem ustalonym w porozumieniu ze Sprzedawcą.
§ 16 Płatności
  • Klient może dokonać płatności za zamówione Produkty z góry:

(1) dokonując przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy poprzez system Stripe, Paypal, Przelwy24 lub PAYU

(2) kartą płatniczą Visa lub MasterCard,

  • Rozliczenia transakcji w formie przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy dokonywane są za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych i może wiązać się koniecznością rejestracji w systemie przez Klienta, co jest niezależne od Sprzedawcy i postanowień niniejszego Regulaminu.
  • Klient nie ma możliwości dokonania zapłaty za część zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze.
  • Podczas prowadzonych przez Sprzedawcę akcji promocyjnych, Sprzedawca może umożliwić Klientowi skorzystanie z kodów promocyjnych lub rabatowych uprawniających do otrzymania rabatu w Sklepie Internetowym otrzymanych przez Klienta od Sprzedawcy lub innego podmiotu, który dokonana zakupu kodów dla swoich klientów.
  • Kody rabatowe i promocyjne posiadają okres ważności, w czasie którego Klient może skorzystać z oferowanego rabatu.
  • Skorzystanie z kodu rabatowego lub promocyjnego po upływie jego daty ważności jest niemożliwe.
  • Jeżeli Klient chce skorzystać z posiadanego kodu promocyjnego lub rabatowego powinien wpisać go we wskazanej rubryce Formularza Zamówienia podczas składania zamówienia.
  • Po wpisaniu kodu rabatowego lub promocyjnego wskazany podczas składania zamówienia całkowity koszt zrealizowania zamówienia uwzględnia udzielony przez Sprzedawcę Klientowi rabat.
  • Sprzedawca za zamówione Produkty wystawi Klientowi niebędącemu Konsumentem fakturę, a Klientowi będącemu Konsumentem – paragon sprzedaży, chyba że Klient zażąda wystawienia faktury.
  • Faktury i paragony sprzedaży będą doręczane Klientom razem z zamówionymi Produktami.
§ 17 Reklamacje Produktów cyfrowych
  • Produkty cyfrowe stanowiące towary z elementami cyfrowymi, treści lub usługi cyfrowe są zgodne z Umowa, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności ich:

(1) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, funkcjonalność, kompatybilność, interoperacyjność oraz dostępność wsparcia technicznego i aktualizacji,

(2) przydatność do szczególnego celu, do którego są potrzebne Klientowi, o którym ten powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w momencie zawarcia Umowy i który Sprzedawca zaakceptował,

(3) nadaje się do celów, w których zazwyczaj korzysta się z Produktu cyfrowego tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk,

(4) występuje w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym funkcjonalność, kompatybilność, dostępność, ciągłość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Produktu cyfrowego tego rodzaju i których Klient może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Produktu cyfrowego oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w jego imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:

a) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie nie mógł o nim wiedzieć,

b) przed zawarciem Umowy Sprzedaży publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób,

c) publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Klienta o zawarciu Umowy Sprzedaży,

d) jest dostarczane z akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Klient może rozsądnie oczekiwać;

e) było zgodne z wersją próbną lub zapowiedzią, które zostały przed zawarciem Umowy Sprzedaży.

  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu cyfrowego z Umową Sprzedaży, jeżeli, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu cyfrowego odbiega od wymogów zgodności z Umową Sprzedaży oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu cyfrowego.
  • Klient jest zobowiązany do współpracy z Sprzedawcą w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności Produktu cyfrowego z Umową Sprzedaży w odpowiednim czasie wynika z cech sprzętu komputerowego, oprogramowania i połączenia sieciowego wykorzystywanego przez Klienta w celu uzyskania dostępu do Produktu cyfrowego lub w celu korzystania z niego.
  • Realizacja reklamacji odbywa się na zasadach ogólnych przedstawionych poniżej w § 18 Regulaminu.
§ 18 Reklamacje na zasadach ogólnych
  • Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi zamówione przez niego produkty bez wad.
  • Sprzedawca ponosi wobec Klienta będącego Konsumentem także odpowiedzialność za to, że Produkt nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień składanych przez Sprzedawcę, w szczególności zapewnień poczynionych w opisie Produktu prezentowanym na stronie internetowej Sklepu Internetowego, chyba że treść tych zapewnień nie mogła mieć wpływu na decyzje o zakupie Produktu.
  • W przypadku Produktu nie stanowiącego treści cyfrowych Sprzedawca ponosi wobec Klienta niebędącego Konsumentem odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu ograniczoną do kwoty jaką Klient zapłacił Sprzedawcy za wadliwy Produkt.
  • Sprzedawca nie udziela gwarancji na sprzedane Produkty.
  • W związku z wadami Produktu lub niezgodnością Produktu z publicznymi zapewnieniami Sprzedawcy, Klient może złożyć Sprzedawcy reklamację.
  • Reklamację należy wnosić na piśmie na adres Sprzedawcy: Design Studio Dorota Panfil-Paciorek, ul. Z. Nałkowskiej 39/3, 58-309 Wałbrzych lub za pomocą poczty elektronicznej.
  • Reklamacja powinna zawierać:

(1) oznaczenie Klienta,

(2) opis wady Produktu,

(3) żądanie Klienta w związku z wadą Produktu.

  • Sprzedawca powiadomi Klienta o sposobie dalszego postępowania w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania reklamacji Klienta.
  • W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy Produkt na Produkt wolny od wad albo wadę usunie.
  • W przypadku reklamacji złożonej przez Klienta będącego Konsumentem lub podmiotem, o którym mowa w § 1 ust. 8 Regulaminu - nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej złożenia jest równoznaczne z jej uwzględnieniem.
  • Wymiana wadliwego Produktu lub usunięcie wady nie wpływa na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • W przypadku braku możliwości wymiany Produktu, usunięcia wady lub obniżenia ceny Sprzedawca niezwłocznie zwróci Klientowi zapłaconą przez niego cenę zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Sprzedawca ponosi koszty wymiany wadliwego Produktu na Produkt wolny od wad.
§ 19 Wyłączenie prawa odstąpienia od umowy zakupu Produktów cyfrowych
  • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do Produktów cyfrowych stanowiących treści cyfrowe niedostarczanych na nośniku materialnym(tj. uzyskanie dostępu do treści cyfrowych za pomocą innych metod), za które Klient jako Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Klienta.
  • Przed rozpoczęciem świadczenia z umowy Sprzedaży Produktów cyfrowych Klient musi zostać poinformowany, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy oraz przyjąć to do wiadomości, a Sprzedawca musi przekazać Klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy zawartej na odległość oraz otrzymanie zgody na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
  • Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu nie przysługuje ponadto w przypadku umów wymienionych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta ( t.j. Dz. U. 2024.1796), w szczególności w odniesieniu do:

(1) świadczenia usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy; umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

(2) umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

(3) umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

  • Pozostałe zasady realizacji prawa odstąpienia od umowy następują na zasadach określonych w treści ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (t.j.Dz. U.2024.1513)
§ 20 Zwrot należności Klienta
  • Sprzedawca dokona na rzecz Klienta zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni w przypadku dokonanego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa:

(1) anulowania zamówienia w całości, jeżeli Klient dokonał zapłaty z góry – w całości zapłaconej ceny Produktów,

(2) anulowania części zamówienia, jeżeli Klient dokonał zapłaty z góry – w wysokości odpowiadającej zapłaconej cenie Produktów,

(3) odstąpienia od umowy sprzedaży Produktów - w całości zapłaconej ceny Produktów za zasadach określonych w § 9 niniejszego Regulaminu,

(4) uznania reklamacji i braku możliwości wymiany Produktu, usunięcia wady Produktu - całości zapłaconej ceny Towaru wraz z kosztami przesyłki i kosztami odesłania Towarów Sprzedawcy w najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę,

(5) obniżenia ceny Produktu wskutek uznania reklamacji – kwoty i jaką zapłacona przez Klienta cena Produktu została obniżona.

  • Sprzedawca dokona zwrotu płatności na rachunek bankowych, z którego Klienta dokonał zapłaty albo inny wskazany przez Klienta rachunek bankowy.
§ 21 Dane osobowe i pliki cookies
  • Zasady przetwarzania danych osobowych i stosowania plików cookies zostały opisane w Polityce Prywatności Strony i Sklepu Internetowego stanowiącej integralną część niniejszego Regulaminu i dostępnej pod adresem: designstudiografiki.pl
§ 22 Rozstrzyganie sporów
  • Klientowi przysługuje prawo do dochodzenia swoich roszczeń wobec Sprzedawcy na drodze postępowania sądowego.
  • Wszelkie spory wynikające z zawarcia lub wykonania umowy sprzedaży Produktów powstałe pomiędzy Sprzedawca a Klientem niebędącym Konsumentem poddaje się pod rozstrzygnięcie właściwego rzeczowo sądu powszechnego miejsca siedziby Sprzedawcy.
  • W przypadkach przewidzianych przez przepisy prawa, Klient będący Konsumentem jest uprawniony do skorzystania z pozasądowych metod rozwiązywania sporów.
  • Wszelkie spory wynikające z Umów Sprzedaży pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentami będą rozstrzygane przede wszystkim w drodze negocjacji, z intencją polubownego rozwiązania sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeżeli jednak nie byłoby to możliwe lub byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
  • Rozstrzyganie sporów na drodze sądowej:

(1) wszelkie ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym jednocześnie Konsumentem lub przedsiębiorcą, o którym mowa powyżej w § 1 ust. 9 Regulaminu, rozstrzygane będą przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy;

(2) Wszelkie ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Usługobiorcą Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem ani przedsiębiorcą, o którym mowa w § 1 ust. 9 Regulaminu, rozstrzygane będą przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

  • Klient będący Konsumentem ma również prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów, w szczególności poprzez złożenie, po zakończeniu postępowania reklamacyjnego, wniosku o mediację lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać ze strony internetowej: http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest pod adresem: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać również z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  • W celu polubownego rozwiązania sporu Konsument może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 23 Zmiana Regulaminu
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie.
  • Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich opublikowania na stronie Sklepu Internetowego.
  • Zmiana Regulaminu nie wpływa na zasady realizacji zamówień złożonych przed jej ujawnieniem na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
  • W przypadku Klienta dokonującego zakupów po dokonaniu rejestracji założenie zamówienia będzie możliwe dopiero po zaakceptowaniu przez Klienta zmiany Regulaminu.
  • Aktualna treść Regulaminu jest zawsze dostępna na stronie internetowej sklepu w zakładce: Regulamin.
§ 24 Postanowienia końcowe
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2024.1061) oraz Rozporządzenia Parlamenty Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 26 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz obowiązujące przepisy dotyczące praw konsumentów.
  • Nieważność któregokolwiek z postanowień regulaminu nie wyklucza stosowania jego pozostałych postanowień.
  • W miejsce nieważnego postanowienia stosowany będzie ważny przepis, którego znaczenie jest najbliższe celom niniejszego Regulaminu.
  • Informacje o Produktach zamieszczone na stronie Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu art. 543 kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
  • Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby w ramach Sklepu Internetowego usługi świadczone były na najwyższym poziomie, jednakże Sprzedawca nie może wykluczyć możliwości czasowego zawieszenia dostępności stron internetowych Sklepu Internetowego z przyczyn technicznych m.in. w przypadku konieczności przeprowadzenia konserwacji lub koniecznością modernizacji lub rozbudową Sklepu Internetowego.
  • W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokowanie przez administratorów serwerów pocztowych przesyłania wiadomości e-mail wskazany przez Klienta oraz za usuwanie i blokowanie pochodzących od Sprzedawcy wiadomości e-mail przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta.
  • Wszelkie nazwy, logo lub inne oznaczenia Produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu Internetowego używane są w celach identyfikacji Towarów i mogą być chronione o zastrzeżone na podstawie przepisów ustawy z dnia 30 czerwca 2000 roku prawo własności przemysłowej (t.j. Dz. U.2023.1170).
  • W każdym przypadku, w którym Regulamin wyraźnie nie stanowi inaczej:

(1) wszelkie listy i przesyłki do Sprzedawcy należy kierować na adres: Design Studio Grafiki Dorota Panfil-Paciorek, ul. Z. Nałkowskiej 39/3, 58-309 Wałbrzych,

(2) wszelka korespondencje drogą elektroniczną należy kierować na adres: kontakt@designstudiografiki.pl .


Aktualizuj pliki Cookies